Glad och spontan tjej söker likasinnad för resa snarast till Australien

Jag är en glad och spontan tjej på 19 år som är trött på Sverige och är sugen på att dra till Australien snarast. Har inte världens budget, men tänkte leta jobb där, kanske gå en engelska kurs eller bartenderutbildning och förmodligen stanna till nyår då Sensation har stor nyårsfest i Melbourne. Söker en tjej att åka dit med då det känns lite trist att åka själv och mina vänner har hoppat av. Vill du?

Fick inte Robban följa med?

Han vill inte :(

Åker nästa fredag till sydney, haka på dit om du vill=) hade bra /Maria

hej du! jag ska själv på sensation i melbourne med enkompis o 2 tjejer jag pratat med här från backpacking :) jag åker från sverige den 27e dec.. hur länge planerar du att vara borta?

Landar i Sydney 13:e Oktober. Hör av dig om du vill ha sällskap

Heeej Sanna! Är du också här och raggar resekompisar?

Åker ner med en kompis den 1a november. Har precis som du planerat att tillbringa nyår på sensation!

Ja jag vill :)

Hejsan! Jag finns har! Ett tag iallafall :) Tyvarr inte tills nyar, men skulle garna vilja hitta pa saker tills dess. Eller aven for nan vecka eller sa. Kommer sjalv inte att jobba, men det ar bara att hora av dig om du vill ha nagon att hitta pa natt med eller resa :):) Haannah.h@hotmail.com Take care!

Tack för tipset om Sensation! Ska ner till Melbourne snart och hade ingen aning om att Sensation skulle vara där över nyår! Sensation i Melbourne vs. Nyår i Sydney, det är frågan, Sydney ska ju också vara bra på nyår sägs det. Någon som vet hur svårt/lätt det är att få tag på E/MDMA i Melbourne? Om man får fråga sånt här... Hade ju varit kul att ha om man skulle på sensation menar jag.

Kan man få åka med eller? Fan va fett med sensation ;) Nån som vet priser? Drogrelaterade frågor bör nog undvikas här :))

Mattias: $172 ligger de standarden på nu (ingen deluxe, VIP etc), det är dryga tusenlappen. Pga reglerna eller pga att folk är känsliga? Om det är det sistnämnda så är det inte mitt problem, men du har rätt, finns nog helt klart bättre forum att ta upp just den delen i :)

1112 kr kostar en "vanlig" biljett. De vill säga gå in och parta sönder;). Sen finns det biljetter för upp emot 8000 om man vill gå in med lite mer deluxe:P

Hej Alexandra :) Jag åker till sydney den 10 dec från arlanda! kommer att stanna en månad, har min pojkvän och hans två killkompisar där nu :) vill du ha resesällskap så säg till, aldrig kul att resa så långt själv. kram malin

Jag åker till Brisbane 26e december, kommer resa runt bara tre veckor tyvärr, men helt ensam, så lite sällskap vore inte helt fel :) Planerar att röra mig ner mot Sydney, ska hamna där runt den 15e, stanna några dagar :)

Mer om att backpacka

Upplevelser

Äventyrsresor

Upptäck Iguassu
Få en kick med andra resande som inte är rädda att testa något nytt. Ni startar äventyret i Buenos Aires och sedan fortsätter resan till imponerande Iguassu-fallen därefter flyger ni till Sao Paolo och slutar festen i Rio.
$2649
Upptäck Indokina
Upptäck det genuina Indokina på denna resa som tar dig till fyra varierande länder. Upplev historia, både gammal och nutid, och bevittna det magnifika templet Angkor Wat. Känn av pulsen i städerna och välj dina aktiviteter.
$3139
Southern cross - Lima till Rio
Från Nazcalinjerna i Perus öken till stranden i Ipanema sträcker sig denna 45-dagars resa med stora möjligheter för äventyr. Denna resan erbjuder en mix av aktiviteter men även tid för över för att upptäcka på egen hand.
$5906

Artiklar om att resa

Äventyrsresor

Småvägar och högland i Peru
Upplev Perus högland utanför de vanliga områdena och se fantastiska bergslandskap och avlägsna städer få turister besöker. Res till Cusco genom lokala byar och möt kulturen i Peru. Klättra den legendariska Inkaleden till Machu Picchu.
$1444
Hong Kong till Peking
Ta in stämningen i Hong Kong, flyt längs Yangtze på en kinesisk flodbåt och upptäck Kinesiska muren med andra som delar din aptit på äventyr. Njut av 18 dagar fyllda med Kinas stora sevärdheter. Detta är en minnesvärd resa!
$1611
Äventyret i Costa Rica
Om du vill njuta av Costa Ricas alla sevärdheter men samtidigt se några gömda skatter, boka den här resan. Landet är en av de mest biologiskt skiftande länderna i världen med alltifrån vulkaner och vilda djur till regnskogar och stränder.
$1444